IT och logik

Tiden går fort när man har roligt. Jag har idag försökt få ordning på en hemsida som jag ansvarar för, med mycket dåligt resultat. Just när man har lärt sig att sköta en hemsida gör leverantören en uppgradering som innebär att man måste lära sig ett nytt sätt att publicera. Eller så slutar leverantören att erbjuda tjänsterna överhuvudtaget och lämpar sidorna över till någon annan. Och då får man lära sig allt från början - ingenting fungerar som tidigare. Det är alltid lättare att lära sig nya saker om de är logiska vilket ju borde vara nyckelordet i IT-sammanhang. Jag är en logiskt tänkande person men jag får inte till det. Varför ska det vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0