Mäklarbesök

Om man vill flytta till en ny lägenhet måste man ju försöka bli av med den gamla. Banken rådde mig att i god tid ta kontakt med en mäklare. När jag väl har hittat en lägenhet som jag vill flytta till så kan försäljningen av min gamla lägenhet startas omgående.


Man blir hemmablind. Jag har under veckan försökt syna min lägenhet med besökarens ögon. Det ska inte vara för mycket saker framme men jag gillar inte dessa kliniskt svartvita lägenheter heller. De är stiliga att titta på men ska ett hem verkligen se ur på det sättet? I första hand måste det vara hemtrevligt. Var och en lämnar sin egen prägel i en bostad. Det är för min egen trivsel jag "stajlar" min lägenhet, inte för någon annan. Varför ska alla hem se likadana ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ett fint och stilrent hem och med stilrent menar jag inte dessa tråkiga stylade hemmen där det känns (eller ser ut) som att man är på läkarbesök. Ett hem ska kännas bebott.



Kram

2009-08-27 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0