Gott Nytt År!

Jag hade på allvar tänkt stanna ensam hemma i kväll. Det är inte alls synd om mig, ensamheten hade varit självvald. Men sedan ringde min dotter och berättade att jag är bjuden till hennes pojkvän på nyårssupé. Det kunde jag inte tacka nej till, han är kock till yrket. Han bor i det centralaste av stan och då kan vi gå ut en stund och se fyrverkerierna trots kylan.

Här hemma är det inte speciellt mysigt. Jag har börjat packa inför flytten som är planerad till den 23 januari. Men jag tänkte ha julsakerna kvar över nyårshelgen. De ger lite stämning i mitt hem som håller på att försvinna ner i flyttkartonger.

Min bil har stått en hel vecka. Senast jag var ute med den var dagen före julafton. Jag tänkte försöka väcka "honom" nu. Vi får se hur det går.

Jag önskar alla som kikar in i min blogg ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Gott i måttliga mängder


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Önskar Dig Ett Gott Nytt År!!!!

2009-12-31 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0