Ångest och mörker

Tankarna cirkulerar kring lägenhetsförsäljningen, något annat får inte plats i skallen just nu. Jag vaknade med ångest i morse - tänk om ingen vill köpa min lägenhet! Men första budet kom idag. Det är en bra start men räcker inte, jag måste få mera om jag ska få igen mina pengar. Mäklaren ringde ikväll och berättade att flera har ringt och att flera kommer säkert lägga bud. Jag lever i hoppet - det är ny visning i morgon kväll.

Vi konstaterade på jobbet idag att vi snart får ta fram adventsljusstakarna. Vi behöver allt ljus vi kan få i detta mörker som bara blir värre tills det vänder.




Kommentarer
Postat av: tanja

luuuugn... ;)

2009-10-21 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0