Är vänskapen slut?

Just när man tror att man har fullständig koll på allt så j-las bilen. Jag har varit snäll och vänlig mot han, varför gör han så? Om det inte räcker med att vara snäll och tala vänligt, då får jag väl ta till hårdhandskarna. Det är nästan så att jag vill säga upp vänskapen. Om det fortsätter så här så går vi skilda vägar snart. Det du!

Där är du nu på verkstan och låter främmande karlar peta i dig, Mustafa och Peter och allt vad dom heter. Du kanske har blivit gay? Och det ska jag betala tusenlappar för, som om det inte fanns trevligare saker att göra för pengarna. Fy på dig!

Det händer ofta i långa förhållanden att man växer ifrån varandra. Det kanske är det som håller på att hända oss.

Kommentarer
Postat av: tanja

haha! även de bästa av vänner kan svika en ibland...



angående särskrivningar, så har det faktiskt hänt att, specielt då ungdomar skrivit sjuk sköterska, vilket i och för sig varit bra, då det blir så tydlig skillnad på betydelserna mellan sjuksköterska och sjuk sköterska..



Datorer och rättskrivningsprogram i all ära, men tyvärr visar de inte när man ska särskriva och när man inte ska göra det.



Kram!

2009-10-28 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0