Bling bling

Det värker lite i kroppen. Kan det bero på vaccinet? Som "belöning" för min insats på vaccinationsstället fick jag själv en spruta i kväll trots att jag inte tillhör någon riskgrupp. Jag är inte rädd för att bli allvarligt sjuk, det är inte därför jag tog sprutan. Men när jag är vaccinerad är risken mindre att jag överför smitta. Jag tänker på dem som är mig nära, mina barn och barnbarn.

När jag kom hem ganska sent i kväll så har min mobil blingat flera gånger. Varje bling just nu betyder några tusenlappar till. Det är s.k. bud-on-line det är frågan om. Jag hoppas förstås att mobilen fortsätter att blinga i morgon. Men även om den inte gör det så är det helt OK, jag kan sova lugnt i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0