Paus i bloggandet

Bloggen har varit försummad denna vecka. Jag har kommit hem sent från jobbet och sedan har jag ägnat lite tid åt medlemstidningen varje kväll. När det hade varit dags för bloggen har jag istället tagit en bok och gått till sängs. I går kväll skrev jag föreningens stadgar, hela två A4-sidor med liten text. Detta dokument har inte funnits i digital form tidigare men nu har vi stadgarna sparade som en fil. Så mycket enklare när/om man beslutar om att ändra något.

Det har ju hänt något på lägenhetsfronten. Jag hade tänkt ta det lugnt men gick ändå på ytterligare en visning i fredags. Denna lägenhet hade jag sett tidigare. Jag lämnade ett bud och fick veta igår att säljaren accepterar det, trots att det är långt under utgångspriset. Jag tror, och mäklaren säger det också, att jag gör en bra affär. Det viktiga är att mitt boende kommer inte att kosta multum trots att jag får en bättre och större lägenhet.

Jag vill inte bo i Snopptorp längre, det har inte visat sig vara värt namnet! Sorry, jag kunde inte låta bli! Seriöst kan man säga att det blir en flytt från Söder till Norr. Men det blir inga bilder på lägenheten här - det känns som om den redan var min och då är det väldigt privat. Intresserade får komma och titta när jag har flyttat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0