Inför finlandsresan

Jag har packat klart. Nu ska jag åka till kyrkogården med lyktorna och tända ljus. Jag blir borta endast en vecka men resväskan blev full. Man vet inte hur vädret blir. Kallt blir det, men hur kallt? Skalan är så där +10 - -30.

Trevligt att Katja och Josefin följer med. Det är inte vanligt att jag får ha dem "för mig själv". Jag har rest oftare tillsammans med Tanja och hennes tjejer, och vi brukar ha otroligt trevligt.

Troligen blir det inget bloggande på en vecka. Jag tar min dator med (jag ska jobba lite!) men det finns inget nät hos mamma. Biblioteket är nära, det går att låna en dator där om man känner att det börjar samlas för mycket ord som måste ut.

Ha det så bra, mina nära och kära! Hoppas det blir bra körväder i morgon i Finland. (Jag får börja lirka med bilen igen så att den inte sviker mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0