Min e-post

Detta blir bara bara värre och värre. Jag har inte kunnat ta emot e-post sedan förra söndagen. Systemet frågade efter lösenordet. Jag bytte lösenord på "Mina sidor", och testade, ändrade inställningar i mitt e-postkonto, och testade igen och igen. Till slut ringde jag Comhem.

Comhem har ändrat min e-postadress. Och jag hade även fått ett nytt kontonummer. Då är det inte konstigt att det inte fungerar.

Det finns en lång historia bakom detta. Jag ska inte gå in på det igen men säger bara - tack Gode Gud att jag får en ny leverantör av internet och e-post. Jag har varit arg på Comhem tidigare, nu orkar jag inte ens bli det utan jag bara skrattade när jag talade med dem i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0