Ålderdomshem nästa

Mina barn säger att nästa flytt sker till ålderdomshemmet. Om de är elaka så menar de att jag börjar bli så gammal att nästa flytt blir den sista. Om det tolkas snällt så menar de att nu ska jag bo och trivas länge på samma ställe.

Jag förstår att de är trötta på mina bostadsbyten. Men jag lovar att de slipper bära mina saker snart igen. Om det ändå skulle hända att jag flyttar så anlitar jag en flyttfirma och ett städbolag. Jag lovar, med reservation för åldersdemens och Alzheimer.


Kommentarer
Postat av: tanja

Niinpä... men flytten går fort bara man kommer igång. Och med tanke på hur mkt grejer du ändå har så gick det fortare än vad vi trodde. ;) Men men du kan vänta i några extra år innan du ens tänker tanken på flytt...:)

2010-01-31 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0