Blöta filtar

Jag har också börjat täcka över bilen med gamla sängöverkast eller filtar. Det går betydligt snabbare att komma iväg när man slipper skrapa is på vindrutan. Sedan kom tövädret och filten blev blöt. Jag tog en ny filt (det blev lite kallare igen) och la den blöta i bagageutrymmet. Sedan kom regnet igen och nu har jag två blöta filtar, den ena i bilen och den andra på jobbet. Ja ja, faktiskt, jag hängde upp den på tork där.

Jag kan ge mig f-n på att det blir kallt i natt och jag får skrapa is i morgon bitti. Om jag tar en ny filt så har jag säkert tre blöta filtar i morgon kväll. Eller så får jag gå men då kan isen vara ett ännu större problem (=brutna ben).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0