Kattfasta

Mitt nya barn höll mig vaken hela natten. Eftersom hon skulle sövas ner idag kl. 09.00 fick hon inte äta något efter kl. 12 i natt. Alltså plockade jag bort matskålarna på kvällen när jag gick och la mig.

För Pandora är maten extra viktig, hon går ofta till matstället och äter lite. Hon är en mycket olycklig katt när det inte finns mat i skålarna vilket hon visade tydligt i natt. Förmodligen pga att hon inte fick äta ordentligt på flera veckor, hon var utsvulten när Livbojen plockade in henne. 

Nu är hon kastrerad, vaccinerad, avmaskad och ID-märkt. Det var värt besväret att fasta en natt men hur kan man få en katt att förstå det?


Detta kan bli hennes favofåtölj


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jösses vad hon är lik Frasse! :)



Hon har det bra nu hos dig.



Kram!

2012-01-10 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0