Enträgen vinner

Efter flera kvällars idogt arbete har jag äntligen fått ordning på hemsidan, så långt mina kunskaper räcker. Det finns fortfarande en hel del att önska och fakta om landet måste uppdateras. Men - man kan öppna alla sidor och det är ju en klar fördel om man har en hemsida!!
Här är adressen till webben www.svenskgambianska.se

Här kommer ytterligare en bild från Gambia. Sedan ska jag vänta ett tag innan jag skriver något om Gambia eller Afrika överhuvudtaget. Men det man har i sitt hjärta talar munnen om (ungefär så heter det väl). "The smiling coast" är ett träffande namn för detta land, både vad gäller klimatet och människorna där.


Atlanten nedanför African Village, ett turisthotell i Gambia

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha! jag ska komma på något bra att skriva om, något som vi inte tycker lika om..;)



Kram!

2009-08-22 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0