Välkommen vinter

Det mesta är klart inför julen. I morgon ska jag julpynta med Tuva. Det lär inte bli så mycket pyntat hos hennes pappa där hon bor den här veckan. Hon är ett riktigt yrväder och fixar nog allt bara jag säger till vad hon ska göra!!

Jag brukar säga att jag inte tål våra kalla vintrar längre. Men efter denna mörka, regniga höst välkomnar jag vintern. Det är sällan vi har en vit jul med rikligt med snö. Kylan är inte alls farlig om det inte blåser. I går när jag gick till jobbet var det härligt ute - perfekt väder och så vackert. Jag kom på att jag har ju en kamera i min mobil så jag stannade och tog några kort. Här en av bilderna - det höga huset med en julgran på taket är min arbetsplats.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jupp, när Tuva hjälper till går det med all säkerhet undan... ;)



Jaa-a, tom jag älskar snön och välkomnas den med öppna armar. Det blir så mycket mysigare.



Kram!

2009-12-22 @ 23:56:22
URL: http://quodscripsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0