Ishotellet

Värmen börjar sakta strömma in i kroppen. Det var kallt på jobbet idag. När jag öppnade min dörr i morse slog den kalla luften emot mig som om jag hade stigit in i ett kylrum. Trots vår kroppvärme, alla datorer och andra maskiner som avger värme, steg inte temperaturen nämnvärt under dagen. Ventilationen var på med full styrka hela dagen, mer och mer kall luft strömmade in från kanalerna. Alla frös.

Vi har ofta problem med luften hos oss. När vi har det varmt och skönt då har vi ingen luft att andas. Vi hoppas att dagens kyla beror på att de håller på att åtgärda det som inte fungerar i systemet.

Ensam fryser mera - jag läste en gång någonstans på nätet att människor som känner sig socialt utanför fryser oftare. Det var många idag som var socialt utfrusna!



Ishotellet i Jukkasjärvi. Vi klär oss fel på jobbet.
 Kan man sova i denna kyla  så borde man kunna jobba i den också.
 
Bilderna är hämtade från www.travellife.se

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

livet är till för att härdas...i alla fall lite.. ;)

2009-11-23 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0