Operatör saknas

Så har en ny arbetsvecka börjat, en veckas avbrott var välbehövligt. Men man får betala för sin ledighet i efterskott, veckan ser hektisk ut. Mitt i allt annat är det en festmiddag på torsdag kväll, arbete förenat med nöje, men känns inte alls som nöje. Det är drygt 50 anställda som tilldelas förtjänsttecken efter 25 års tjänstgöring i landstinget. Antalet minskar varje år. I framtiden kommer fler och fler byta arbetsgivare ofta, det är inte många som kommer upp till 25 års tjänst på samma arbetsplats.

Jag satt länge i telefon i kväll, försökte ringa till support pga att mobilen inte fungerade. Den hade ingen täckning. Väntetiden var lång och medan jag väntade så gick jag igenom olika funktioner i mobilen och upptäckte att den inte hade någon operatör. Min telefon var inställd på manuellt val av operatör och det hade jag inte gjort sedan jag kom hem från Finland. Tur att jag upptäckte det innan jag fick svar hos supporten. Jag var ganska taggad att säga både ett och annat och det beror delvis på att jag fortfarande inte har fått tillbaka mitt gamla nummer som de har lovat sedan slutet av juli. Skärpning Tele2! Det gäller inte att bara skaffa nya kunder, det är viktigt att ta hand om de befintliga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0