Styling

Återigen en "stajlad" lägenhet, första visningen var ikväll. Nu får jag inte stöka till det före torsdag då det är visning nr 2. Jag fick kalla fötter idag när jag tänkte på möjligheten att ingen är intresserad av min lägenhet. Men det hade varit minst 20 par på visningen idag och enligt mäklaren behöver jag inte vara orolig.

Min bil behöver också "stajling". Jag bytte till vinterdäck i lördags. Sommardäcken har fina originalfälgar (heter de så?). Fälgarna på mina vinterdäck är fula. Vad gör man åt det? Jag har lärt mig ett nytt ord idag - hjulsidor. Det är sådana jag ska köpa. Min kära gamla Volvo behöver ju också nya kläder ibland, jag får inte tänka bara på mig själv.  Det kan vara bra att klä upp sig när man åker till Finland.

Visste ni att en hjulsida kan se ut så här, till exempel? Undrar om de har dessa i olika färger och mönster också. Blommigt är inte så passande när det är vinter - men randigt eller rutigt, eller prickigt kanske?

 


Kommentarer
Postat av: tanja

finns det inga med snöflingor?

2009-10-20 @ 16:22:27
Postat av: petri

Eller varför inte med renar.....det var ju till Suomi du skulle

2009-10-21 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0