Mitt favoämne f.n.

Jag var på en lägenhetsvisning igår kväll, igen. Vilken häftig lya jag såg och den skulle vara möjlig för mig att köpa, ekonomiskt menar jag. Men lägenheten saknar något som jag har svårt att klara mig utan - en balkong. Det är väl därför priset kommer att hamna på en rimlig nivå. Jag behöver inte balkongen som ett extra sommarrum - jag föredrar att gå ut i naturen i stället - utan jag vill ha ett ställe där jag kan vädra sängkläder och mattor. Och rökande gäster? De måste springa ut och in eller låta lungorna andas frisk luft medan de är hos mig (så säger en f.d. rökare).

 
Köket är fräscht och rymligt               och          badrummet är toppmodernt.
                                     Men ingen balkong.....så synd, så synd.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jo, att tända eld är jag ju van vid tydligen då jag förmodligen levt i Afrika i mitt tidigare liv. Det får jag fortsätta med i detta moderna land.



Lägenheten, ja, vad ska du göra? Är den jätteintressant?



Kram

2009-09-23 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0