Röda stugor

                                            
Att gå på hus- och lägenhetsvisningar kan uppsluka all ledig tid om man verkligen vill bilda sig en uppfattning om bostadsmarknaden. Den här gången vill jag vara säker, jag vill känna de rätta ”vibbarna” OM jag byter bostad.

Jag gick på fyra visningar igår. Mäklarnas hemsidor är inte realistiska. Även de allra mest slitna interiörer ser förtjusande ut på bild. Inget av det jag såg igår lockar. Ett radhus var ganska bra men på den lilla tomten på baksidan hade man byggt ett heltäckande trädäck! Ingen markkontakt alls. Då kan man lika gärna bo i en lägenhet med balkong.


Kommentarer
Postat av: tanja

samtidigt så är det väl skönt att inte behöva stressa över att vara tvungen att köpa något snabbt som sjutton.

2009-09-07 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0