Berusad av lackbets

Jag andas in ångorna av lackbets. Det luktar starkt, jag var tvungen att vädra för att inte få huvudvärk. Men byrån ser fin ut, än så länge - vi får se när den har torkat.

Det är alltid något som inte passar in i nya hemmet när man flyttar. Jag har inte fått min stereo på plats än. Jag vill inte borra en massa hål på väggen för stereohyllorna utan ska ha stereon på byrån i stället. Det blir nog bra.

Det blir tidig väckning i morgon, jag måste starta promenaden till jobbet senast kl. 07.00. Sedan mot Nyköping. Det är ingen trevlig resa om det snöar mycket.

Stackars Anja, åkte omkull i störtloppet. Hon var på väg att komma på silverplats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0