Det artar sig

Just nu finns knappast något annat än min lägenhet som sysselsätter mina tankar. Målet är att få så mycket klart att jag i snar framtid kan sätta mig i soffan och andas ut.

Min dotter monterade ihop en garderob igår kväll. Hon är duktig i att sätta ihop omöjliga pussel. Jag får stopp i hjärnan så snart jag ser monteringsanvisningarna till en möbel. Vi brukar klaga på Ikea men Jysk är värre. Enligt min dotter.

Golven är tvättade. Badrummet är städat. Möblerna är nästan på plats, med undantag för gästrummet. Dit ska två bokhyllor från Ikea. Äntligen får jag plats för alla mina böcker. Det är en någorlunda ordning i köksskåp och klädkammare.

Nu ska jag sova skönt och vakna till en härlig vintersöndag.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det var verktygen som var förjävliga.. ;) Annars var det inga problem..men jag känner av bakbenen..inte visste jag att jag hade muskler där..hehe!

2010-01-31 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0