Heminredning eller kläder

Är det ett tecken på att man håller på att bli gammal när det är roligare att handla saker hem än kläder? Eller är det ett tecken på att man håller på att bli vuxen?

Jag har inte varit speciellt förtjust i Marimekko tidigare men nu har de hur mycket nya tyger som helst. Det klassiska Unikko-mönstret har fått många olika färgkombinationer. I Eskilstuna har vi endast en affär som säljer Marimekko-tyger och deras sortiment är inte stort. Men jag tror att jag ändå har hittat där vad jag vill ha. I morgon blir det nya gardiner till gästrummet.


                                     

         Det här tyget vill jag ha - men det finns inte i stan - så det blir detta i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0